عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام عزیزانی که به وبلاگ من سر میزنید.امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد. در این وبلاگ هرگونه عکس ، جک ، دانستنی ها ، ضرب المثل ، چیستان ، چیستان های فکری و ... وجود دارد . با تشکر فراوان (سعید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان JOke--ChiSTan--DanEsTani Ha و آدرس joke-chistan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 644
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


آمار مطالب

:: کل مطالب : 644
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

AxE - JOke - ChiSTan - DanEsTani Ha

عکسهایی از خودروی دنا
شنبه 28 خرداد 1390 ساعت 15:33 | بازدید : 620 | نوشته ‌شده به دست سعید | ( نظرات )

خودروی دنا سردمدار نسل جدیدی از خودرو با نشان ملی است و این خودرو تحولی تازه درطراحی و ارائه محصول در کشور محسوب می شود.

به گزارش ایکوپرس ، مهندس نیما مصلح معاون طراحی و توسعه محصول ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: ایران خودرو از تازه ترین دستاوردهای طراحی و علمی برای این خودرو استفاده کرده و با استفاده از پلتفرم داخلی، زیرساختی برای گونه های مختلف محصول با قوای محرکه گوناگون، فراهم ساخته است.

وی افزود: خودرو دنا، محصول آینده نگری و خودباوری مهندسان ایرانی است و  ایران خودرو می تواند این محصول را  بدون هیچ محدودیتی در همه جای دنیا عرضه و یا در سایت های خارج از کشور تولید کند.

معاون طراحی و توسعه محصول ایران خودرو با اشاره به اینکه با توجه به بحران اقتصادی که دردنیا به وجود آمده، استراتژی ما استفاده از حداکثر توان داخلی است، خاطر نشان ساخت: تلاش ما این است که کار ایرانی را برای ایرانی ایجاد کنیم و توانستیم از توان ملی استفاده کنیم و این حائز اهمیت است.

مصلح، مهمترین ویژگی های خودروی دنا را  از نظر ایمنی، مطابقت با استاندارد های ایمنی تصادف از پهلو وجلو، کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، کمربند های ایمنی سه نقطه ای جلو و عقب و با پیش کشنده و محدود کننده نیرو و ستون فرمان جمع شونده در تصادف عنوان کرد.

وی افزود: این خودرو از نظر رفاهی مجهز به سامانه تهویه مطبوع اتوماتیک (برای کلیه مدلها)، فرمان برقی برای مدل ای ال ایکس، سامانه کمک پارک عقب، آینه های جانبی برقی و ستون فرمان قابل تنظیم است.

معاون طراحی و توسعه محصول ایران خودرو در پایان اظهار داشت: مهمترین وِیژگی های خودرو دنا ازنظر عملکردی، برخورداری از سامانه الکترونیکی مالتی پلکس، قابلیت تجهیز به سامانه ناوبری ماهواره ای، سامانه ضد سرقت، قابلیت تنظیم زاویه نور چراغ های جلو و رینگ اسپرت آلومینیومی است.

23551 عكس هایی
از مراسم رونمائی از خودرو دنا 

 

8000a0a08341fb91faa941c07a3ef436 عكس هایی از
مراسم رونمائی از خودرو
دنا 

 

1a52527b8728c7540dc0adbe6934aecd عكس هایی از
مراسم رونمائی از خودرو
دنا 

 

عکس هایی از خودرو دنا -www.taknaz.ir

 

عکس هایی از خودرو دنا -www.taknaz.ir

d3676ac95b800cdef8b5b0e92e722f9b عكس هایی از
مراسم رونمائی از خودرو
دنا



:: موضوعات مرتبط: عکسهایی از خودروی دنا , ,
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد